retailer wordt consultant en luxe merk begint workshop

Het web doet mij elke keer weer verrassen en inspireren. Hier enkele links die mij deden nadenken en wat met retail, branding en design hebben te maken.

Verder heb ik besloten om als experiment ook naast mijn blog berichten ook  interessante linkjes, die ik niet op mijn blog plaatst, via Twitter te sturen. Zo heb ik de mogelijkheid om ook vluchtig nog iets meer jullie te delen wat mijn blog niet haalt.

Louis Vuiton laat in zijn winkel eigen kleding door modestudenten recyclen en stapt hiermee in de ‘work’shop trend.

http://www.dexigner.com/news/21664

Cheap Chic retailer H&M legt de lat voor het interieur van goedkope kledingwinkels weer een stuk hoger met starchitect Jean Nouvel.

http://www.dexigner.com/news/21570

Volledig openkaart van je brand of een nieuw business model. Retailer Zappo is ook een (retail brand) consultant. Wie gaan er nu eens volgen?…

http://www.influxinsights.com/blog/article/2613/a-new-breed-of-consultants–brands.html

Tags: , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

