Subway kweekt eigen sla en vlinders vangen met je Iphone.

Ik wilde jullie deze week weer op iets specifieks trakteren maar zag te veel en had te weinig tijd om dit allemaal apart te behandelen. Daarom maar een lijst met, volgens mij, de meest  leuke, interessante en opvallendste ontwikkelingen op het gebied van retail die ik de laatste maand ben tegengekomen.

iButterfly is een waanzinnig leuke manier van kortingcoupons verzamelen via je Iphone.

Broodjeszaak gigant Subway kweekt in Japan zijn sla in de winkel.

http://retailinjapan.blogspot.com/2010/07/wereldprimeur-met-groeimodule-in-de.html

Chinese vrouwen krijgen een winkel waar ze alles kort en klein mogen slaan.

http://english.people.com.cn/90001/90782/90872/6915069.html

Reclamebureau Ogilvy geeft  voor de tweede keer gratis ideeën weg via een zelf bedachte pop-up winkel.

http://ideashop.ogilvy.co.uk/

Het winkeltje van Kessels kramer in Londen  wordt een serieuze retailer door een ‘shop swap’ met top boetiek Collette in Parijs.

http://www.kkoutlet.com/art/2010/colette

Het ‘community owend’ winkelconcept The People’s Supermarket opent eindelijk zijn deuren in Londen.

http://www.telegraph.co.uk/foodanddrink/7779395/The-Peoples-Supermarket-communal-cheap-and-democratic.html

Verkoop je door jezelf gecreëerde media op een eigen digitale winkeltje via dit platform.

http://www.zipboxmedia.com

Tags: , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: