De noodzaak voor retail om met digitaal te versmelten

Consumenten maken de nieuwe digitale technologieën zich snel eigen en daar zouden retailers beter op in moeten spelen. Volgens dit artikel in het on-line marketing magazine ‘PROMO’ zullen digitaal en retail veel meer met elkaar moeten versmelten. Interessant is het voorbeeld om een zeer succesvolle internet tactiek als ‘product review’ in de brick and mortar winkel te integreren. Ik ben van mening dat de customer journey in retail niet meer lineair is maar holistisch. De zoektocht en aankoop zijn geen logisch opvolger meer van elkaar en de plek van aanschaf is ook niet zo eenduidig als dat ooit was. Dit soort artikelen tonen dan ook weer mooi aan.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: