De volgende generatie Retail Experience

snowbird_heroshot2-2

Was ik vorig jaar nog onder de indruk van Microsofts interactieve touchscreentafels in de AT&T winkels. Na het zien van dit ben ik dat volledig vergeten. Dit product dat “The Wall” heet brengt volgens de makers de de on-line mogelijkheden in de winkel en het product. Dat betekend dat je door een product tegen ‘The Wall’ te houden informatie van verschillende on-line bronnen kan raadplegen. Deze informatie varieert van platte product info, suggesties, meningen van andere tot videopresentaties. Nu zijn al die dingen niet helemaal nieuw, maar wel het formaat en de manier waarop de services gecombineerd worden. Ik ben dan ook benieuwd wie deze techniek als eerste zal gaan toepassen.

via  artefactgroup

Tags: , , , , , ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: