Multi-channel wordt uni-channel

afbeelding-1

 

Een Interessante site waar ik tegenaan liep wil ik graag met jullie delen. Omdat het de retail ervaring (experience) weer een stuk breeder trekt.

Glossy magazines zijn voor vele een bron van inspiratie voordat er gekocht wordt. Cosmo Girlbrengt deze “service” een stap verder door een katern in hun magazine genaamd Cosmo Concierge  te linken aan een gelijknamige web site waar je deze dan ook direct kan kopen.

Dit initiatief dat een partnerschap is met Near byNow geeft de lezer de mogelijkheid om het getoonde product niet alleen te kopen maar ook om te bekijken of het bij de dichtstbijzijnde winkel nog in jouw maat en voorkeur op voorrad is om het zo aan te kopen of te reserveren.

Hoewel dit een promotie is en zich alleen op teens richt is het hoogst waarschijnlijk te verwachten dat dit snel door andere magazines gevolgd wordt. Het multi-channel of zoals sommige het al noemen het   uni-channel verhaal wordt steeds uitgebreider.

Tags: , , , , , , , ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: