buy-ology

Jaja ik hem hem eindelijk gekocht, het nieuwe boek van Martin Lindstrom de auteur van de marketing bestseller Brand Sense. In zijn nieuwe boek zit 4 jaar neuro onderzoek naar wat er met je hersens gebeurd wanneer je iets koopt. Want meer dan 80 % van je koopgedrag vind plaats in je onderbewuste.

En in het boek staan onthutsende uitkomsten. Zo blijken bijvoorbeeld  die steeds grotere waarschuwingen op je pakje sigaretten helemaal niet te werken. Integendeel ze werken blijkbaar rook bevorderend. Ik kijk uit naar de rest van het boek waarin vast meer van dit soort leuke wetenswaardigheden staan.

Hieralvast een filmpje van hem en de link naar zijn website.

http://www.martinlindstrom.com/

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: